Právě je 16.10.2019, 06:19

Změna systému při změnách parametrů hostingů (rozděleno)

Prostor pro diskuse jakéhokoli charakteru týkající nejen našich, ale i jiných aktivit a zájmů.

Příspěvekod M4X1mus » 08.09.2019, 17:11

Dobrý den,

proč jsme nebyli o tom kroku informováni? Největší výhodou u Netio pro mne bylo, že si můžu sám nastavit parametry které potřebuji. Proto jsem akceptoval vyšší cenu oproti konkurenci. Na VPS mám desítky webů, Nechám si rozesílat kampaně a na weby mi chodí desetitisíce lidí. Vždy když jsem si zaplatil kampaň, navýšil jsem parametry a po ukončení kampaně kdy na weby chodí jen pár set lidí denně, jsem parametry snížil. Netio bylo flexibilní, což mi vyhovovalo i když bylo dražší než konkurence. Nyní je to pro mne naprosto zbytečný a předražený hosting. Pro mě osobně není důvod zde zůstávat, když u konkurence dostanu za něco nižší než poloviční cenu skoro 2x tolik RAM a automaticky pojedu na SSD. Za větší parametry jinde to pro mě znamená úsporu cca 7 000 Kč., bez dph !!!

Pro srovnání. zde mám za cenu 1270Kč/měsíc dez dph
4x CPU
4 GB RAM
70 GB HDD

U konkurrence mám za cenu 615 Kč/ měsíc bez dph
4xCPU
16 GB RAM (plně vyhrazená)
160 GB SSD

Mám nyní zde kredit v hodnotě skoro 9 500 Kč. Je možné mi ho vrátit??

Děkuji za odpověď.
Naposledy upravil Martin Böhm dne 09.09.2019, 13:09, celkově upraveno 1
Důvod: Téma rozděleno z https://forum.netio.cz/viewtopic.php?p=248#p248
M4X1mus
Nový diskutér
Nový diskutér
 

Příspěvekod Lukáš Hauft » 08.09.2019, 17:26

M4X1mus píše:Dobrý den,

proč jsme nebyli o tom kroku informováni? Největší výhodou u Netio pro mne bylo, že si můžu sám nastavit parametry které potřebuji. Proto jsem akceptoval vyšší cenu oproti konkurenci. Na VPS mám desítky webů, Nechám si rozesílat kampaně a na weby mi chodí desetitisíce lidí. Vždy když jsem si zaplatil kampaň, navýšil jsem parametry a po ukončení kampaně kdy na weby chodí jen pár set lidí denně, jsem parametry snížil. Netio bylo flexibilní, což mi vyhovovalo i když bylo dražší než konkurence. Nyní je to pro mne naprosto zbytečný a předražený hosting. Pro mě osobně není důvod zde zůstávat, když u konkurence dostanu za něco nižší než poloviční cenu skoro 2x tolik RAM a automaticky pojedu na SSD. Za větší parametry jinde to pro mě znamená úsporu cca 7 000 Kč., bez dph !!!

Pro srovnání. zde mám za cenu 1270Kč/měsíc dez dph
4x CPU
4 GB RAM
70 GB HDD

U konkurrence mám za cenu 615 Kč/ měsíc bez dph
4xCPU
16 GB RAM (plně vyhrazená)
160 GB SSD

Mám nyní zde kredit v hodnotě skoro 9 500 Kč. Je možné mi ho vrátit??

Děkuji za odpověď.


Hezký den,

o záležitosti jsme informovali formou novinky, kterou naleznete na adrese https://forum.netio.cz/viewtopic.php?f=7&t=161.

Jak je uvedeno výše a v novince, u stávajících zákazníků je to na dohodě s námi. Bohužel Vás zde nemůžeme identifikovat, tak nám prosím napište na podporu a domluvíme se na dalším řešení. Děkujeme.
Lukáš Hauft
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Příspěvekod Martin Böhm » 08.09.2019, 17:38

Hezký den,

dovolím si připomenout (z novinky):

Snižování parametrů zmíněných hostingů je nadále možné, avšak ve výjimečných případech a pouze ručně z naší strany, načež tento zájem posuzujeme vždy individuálně za uvedení skutečně konstruktivních důvodů, mezi které patří například kampaň zákazníka vyžadující parametry navýšit pouze dočasně, abychom je po skončení této kampaně, anebo až to bude jinak vhodné, opět snížili na původní nebo jiné smluvené hodnoty, přičemž na tento úmysl je nutné upozornit technickou podporu předem.

Snižování parametrů pro Vaše účely je nadále možné.

Nicméně z Vaší přezdívky ve fóru Vás nedokážeme identifikovat, proto abychom se Vám mohli věnovat, budeme potřebovat kontakt přes podporu.
NETIO tým | NETIO rada | Reakce na diskusním fóru jsou nenárokovatelné, v případě potřeby či požadavku jisté odpovědi oslovte technickou podporu.
Martin Böhm
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Příspěvekod M4X1mus » 08.09.2019, 20:36

Dobrý večer,

výhodou Netia byla svoboda, sám jsem se mohl rozhodnout. Byl jsem jedním z Vašich prvních zákazníků a byl jsem s vámi spokojený několik let. Toto je v mých očích obrovský krok zpět, a byl bych rád, kdyby jsme se mohli dohodnou na ukončení spolupráce (do expirace mého VPS) a Netio by mi vrátilo kredit který jsem si u vás nabil a již ho u vás nevyčerpám.

Mé ID je: 100099
M4X1mus
Nový diskutér
Nový diskutér
 

Příspěvekod Lukáš Hauft » 08.09.2019, 21:12

M4X1mus píše:Dobrý večer,

výhodou Netia byla svoboda, sám jsem se mohl rozhodnout. Byl jsem jedním z Vašich prvních zákazníků a byl jsem s vámi spokojený několik let. Toto je v mých očích obrovský krok zpět, a byl bych rád, kdyby jsme se mohli dohodnou na ukončení spolupráce (do expirace mého VPS) a Netio by mi vrátilo kredit který jsem si u vás nabil a již ho u vás nevyčerpám.

Mé ID je: 100099


Právě proto nám napište na podporu. Stávajícím zákazníkům změny po domluvě stále umožňujeme, není tedy důvod k vracení nevyužitého kreditu.
Lukáš Hauft
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Příspěvekod Martin Böhm » 09.09.2019, 09:43

Pane M4X1mus,

jak uvádíme v novince i následně zde v našich odpovědích, k žádné změně ve Vašem případě nedochází. Nelze tak tuto záležitost brát jako záminku pro snad reklamaci služeb. Za jakých okolností vzniká nárok na vrácení peněz, je uvedeno v našich VSPN.
NETIO tým | NETIO rada | Reakce na diskusním fóru jsou nenárokovatelné, v případě potřeby či požadavku jisté odpovědi oslovte technickou podporu.
Martin Böhm
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Příspěvekod M4X1mus » 09.09.2019, 12:02

Dobrý den,

jak můžete napsat že k žádné změně nedochází, když o nastavení hostingu nemůžu rozhodnout já sám, ale rozhoduje o tom podpora hostingu, a je to čistě na uvážení podpory a to ještě ve výjimečných případech?!?!?!?

Snižování parametrů zmíněných hostingů je nadále možné, avšak ve výjimečných případech a pouze ručně z naší strany, načež tento zájem posuzujeme vždy individuálně za uvedení skutečně konstruktivních důvodů, mezi které patří například kampaň zákazníka vyžadující parametry navýšit pouze dočasně, abychom je po skončení této kampaně, anebo až to bude jinak vhodné, opět snížili na původní nebo jiné smluvené hodnoty, přičemž na tento úmysl je nutné upozornit technickou podporu předem.



A to, že berete své zákazníky za někoho kdo vás "okrádá", to už komentovat vůbec nebudu! Bylo fajn, kdy u vás byl zákazník na prvním místě. Ty doby jsou evidentně pryč.

To je fajn, že jste tuto novinku zveřejnili 4.9.2019 s tím, že platí od 1.9.2019 a to na fóru kde je pouze je 32 registrovaných lidí a nemá prakticky žádnou návštěvnost. Takovéto omezení služeb by se mělo rozesílat emailem. To bylo to, co vás odlišovalo od konkurence.

1. Konfigurace OpenVZ se nedá snížit z důvodů zejména
1.1. častých nerozvážných změn ze strany zákazníků, kdy vlivem těchto docházelo k nežádoucím automatickým migracím jednotlivých hostingů mezi servery, což mělo za následek dočasné omezování jejich výkonu a v případě SSD zároveň snižování životnosti disků;
1.2. obcházení příplatků za zvolená fakturační období, kdy zákazník při prodlužování svého hostingu si záměrně na okamžik natolik snížil jeho parametry, aby si sníženou konfiguraci následně prodloužil o rok s cenou bez příplatku a ihned poté uvedl parametry zpět do původního stavu;
1.3. zneužívání výhodných akcí zákazníky při nákupech nových hostingů, kdy si objednali nějaké parametry a tyto poté snížili např. na polovinu, čímž získali danou slevu např. až na 2 roky.






Nebudu číst Vaše VSPN, protože je zcela evidentní že svojí chybu neuznáte a peníze mi nevrátíte. Beru to jako ponaučení a je to má chyba, že jsem si takto předplácel účet. Věřte že jinde to neudělám.

Když jste mne Martine lákal na Webtrhu z Angel Hostingu k Netiu před několika lety, nic nebyl problém, a pokud si pamatujete, šel jsem k Vám pouze kvůli Vaší komunikativnosti, podpoře, a POSUVNÍČKŮM, jak Vy sám jste to nazýval. Tam jsem měl pocit že je u Vás zákazník na prvním místě. Nyní jste mi vzali to kvůli čemu jsem k Vám šel a ještě se dozvím že jeden z důvodů bylo že patřím do skupiny lidí kteří vás "okrádali"

Pane M4X1mus,

jak uvádíme v novince i následně zde v našich odpovědích, k žádné změně ve Vašem případě nedochází. Nelze tak tuto záležitost brát jako záminku pro snad reklamaci služeb. Za jakých okolností vzniká nárok na vrácení peněz, je uvedeno v našich VSPN.



Doufám že se rozejdeme v klidu, a nebudete mi dělat potíže. Budu potřebovat k přesunu plný root přístup.
M4X1mus
Nový diskutér
Nový diskutér
 

Příspěvekod Lukáš Hauft » 09.09.2019, 12:48

M4X1mus píše:Dobrý den,

jak můžete napsat že k žádné změně nedochází, když o nastavení hostingu nemůžu rozhodnout já sám, ale rozhoduje o tom podpora hostingu, a je to čistě na uvážení podpory a to ještě ve výjimečných případech?!?!?!?

Snižování parametrů zmíněných hostingů je nadále možné, avšak ve výjimečných případech a pouze ručně z naší strany, načež tento zájem posuzujeme vždy individuálně za uvedení skutečně konstruktivních důvodů, mezi které patří například kampaň zákazníka vyžadující parametry navýšit pouze dočasně, abychom je po skončení této kampaně, anebo až to bude jinak vhodné, opět snížili na původní nebo jiné smluvené hodnoty, přičemž na tento úmysl je nutné upozornit technickou podporu předem.



A to, že berete své zákazníky za někoho kdo vás "okrádá", to už komentovat vůbec nebudu! Bylo fajn, kdy u vás byl zákazník na prvním místě. Ty doby jsou evidentně pryč.

To je fajn, že jste tuto novinku zveřejnili 4.9.2019 s tím, že platí od 1.9.2019 a to na fóru kde je pouze je 32 registrovaných lidí a nemá prakticky žádnou návštěvnost. Takovéto omezení služeb by se mělo rozesílat emailem. To bylo to, co vás odlišovalo od konkurence.

1. Konfigurace OpenVZ se nedá snížit z důvodů zejména
1.1. častých nerozvážných změn ze strany zákazníků, kdy vlivem těchto docházelo k nežádoucím automatickým migracím jednotlivých hostingů mezi servery, což mělo za následek dočasné omezování jejich výkonu a v případě SSD zároveň snižování životnosti disků;
1.2. obcházení příplatků za zvolená fakturační období, kdy zákazník při prodlužování svého hostingu si záměrně na okamžik natolik snížil jeho parametry, aby si sníženou konfiguraci následně prodloužil o rok s cenou bez příplatku a ihned poté uvedl parametry zpět do původního stavu;
1.3. zneužívání výhodných akcí zákazníky při nákupech nových hostingů, kdy si objednali nějaké parametry a tyto poté snížili např. na polovinu, čímž získali danou slevu např. až na 2 roky.






Nebudu číst Vaše VSPN, protože je zcela evidentní že svojí chybu neuznáte a peníze mi nevrátíte. Beru to jako ponaučení a je to má chyba, že jsem si takto předplácel účet. Věřte že jinde to neudělám.

Když jste mne Martine lákal na Webtrhu z Angel Hostingu k Netiu před několika lety, nic nebyl problém, a pokud si pamatujete, šel jsem k Vám pouze kvůli Vaší komunikativnosti, podpoře, a POSUVNÍČKŮM, jak Vy sám jste to nazýval. Tam jsem měl pocit že je u Vás zákazník na prvním místě. Nyní jste mi vzali to kvůli čemu jsem k Vám šel a ještě se dozvím že jeden z důvodů bylo že patřím do skupiny lidí kteří vás "okrádali"

Pane M4X1mus,

jak uvádíme v novince i následně zde v našich odpovědích, k žádné změně ve Vašem případě nedochází. Nelze tak tuto záležitost brát jako záminku pro snad reklamaci služeb. Za jakých okolností vzniká nárok na vrácení peněz, je uvedeno v našich VSPN.



Doufám že se rozejdeme v klidu, a nebudete mi dělat potíže. Budu potřebovat k přesunu plný root přístup.


Vůbec to není jak píšete, nehledě na to, že se s námi nemáte zájem jakkoliv spojit. Na podporu jste doposud nenapsal a telefon také nezvedáte.
Lukáš Hauft
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Příspěvekod M4X1mus » 09.09.2019, 14:03

Lukáš Hauft píše:
Vůbec to není jak píšete, nehledě na to, že se s námi nemáte zájem jakkoliv spojit. Na podporu jste doposud nenapsal a telefon také nezvedáte.



Je to tak jak jsem to pochopil z toho co jste napsali. Telefony nezvedám protože jsem se synem v nemocnici! Byl bych rád za ten root přístup. Děkuji!
M4X1mus
Nový diskutér
Nový diskutér
 

Příspěvekod Martin Böhm » 09.09.2019, 14:15

Dobrý den,

jak můžete napsat že k žádné změně nedochází, když o nastavení hostingu nemůžu rozhodnout já sám, ale rozhoduje o tom podpora hostingu, a je to čistě na uvážení podpory a to ještě ve výjimečných případech?!?!?!?

Hezký den,

jaké jsou důvody zavedení změn, jsme uvedli jak v novince Změna systému při změnách parametrů hostingů, tak v odpovědi panu daemonicus pod novinkou Získejte DVOJNÁSOBEK diskové kapacity natrvalo ZDARMA.

A to, že berete své zákazníky za někoho kdo vás "okrádá", to už komentovat vůbec nebudu! Bylo fajn, kdy u vás byl zákazník na prvním místě. Ty doby jsou evidentně pryč.

Píšete, že dané (co jste si vyložil dle sebe) komentovat nebudete, avšak přesně tak činíte. Náš zákazník je na prvním místě samozřejmě i nadále. Nikoli ale už osoba, která našeho systému, a často navíc v kombinaci s výraznými akčními slevami, zcela vědomě a účelově zneužívá (tím v žádném případě nemáme na mysli a nepíšeme o Vás, abyste si to chybně nevyložil).

Jak jistě víte, byli jsme dosud jediný hosting v ČR, jenž takové zneužívání umožňoval. Neznáme žádnou konkurenci, která by systém měla donedávna nastaven obdobně jako my, pominu-li samozřejmě Vámi zmíněný Angel-Hosting, jenž poslední aktivitu na svém webu projevil někdy v květnu roku 2013. Shrnu-li, tak zkrátka za podmínek, které máme, není takové zneužívání nadále pro nás ekonomicky udržitelné a proto jsme museli přistoupit k v této věci individuálním podmínkám a komunikacím. Zopakuji-li, pokud si budete přát kdykoli v budoucnu pro své účely parametry hostingu snížit, napište nám na e-mail podpory, načež my Váš požadavek obratem provedeme.

Nebudu číst Vaše VSPN, protože je zcela evidentní že svojí chybu neuznáte a peníze mi nevrátíte. Beru to jako ponaučení a je to má chyba, že jsem si takto předplácel účet. Věřte že jinde to neudělám.

Naše VSPN číst odmítáte, avšak dobře víte, že být v souladu s nimi je podmínkou pro provoz hostingových služeb u nás. Co se týče vrácení peněz, tyto Vám nevrátíme na základě toho, co se nám tady snažíte vyčítat, nýbrž na základě eventuální Vaší konstruktivně odůvodněné žádosti prostřednictvím e-mailu technické podpory. Pokud Vím, mail na e-mail technické podpory od Vás nám zatím žádný nedorazil a kolegovi telefon, aby se mohl pokusit s Vámi na čemkoli individuálně domluvit, také nezvedáte. Je proto podle mě irelevantní se k vracení, nebo nevracení peněz touto cestou vyjadřovat. Pokud si přejete vrátit peníze, ve Vašem případě nevyužitý kredit, bude potřeba nás oslovit formou ke komunikaci o těchto věcech určenou.

Když jste mne Martine lákal na Webtrhu z Angel Hostingu k Netiu před několika lety, nic nebyl problém, a pokud si pamatujete, šel jsem k Vám pouze kvůli Vaší komunikativnosti, podpoře, a POSUVNÍČKŮM, jak Vy sám jste to nazýval. Tam jsem měl pocit že je u Vás zákazník na prvním místě. Nyní jste mi vzali to kvůli čemu jsem k Vám šel a ještě se dozvím že jeden z důvodů bylo že patřím do skupiny lidí kteří vás "okrádali"

Toto už, nezlobte se, ale opravdu přeháníte.

Komunikativnost se z naší strany nezměnila, podpora je oproti konkurenci stále nadstandardní (nepoužíváme žádné tzv. "nočníky", což jsou lidé, kteří prakticky nic neumí a akorát všechno buď teprve delegují dále, anebo odkazují na nápovědy), posuvníčky máme stále a ba naopak jsme jejich možnosti značně zbenevolentnili, načež je máme v plánu brzy uvolnit zcela, aby i na 1 vCPU bylo možné použít libovolně RAM i HDD atd.

Nikdo Vám z naší strany nikdy a nikde nenapsal, že nás "okrádáte". Nikdo se o Vás v souvislosti se změnou nikde nevyjadřuje a ani nás to nenapadlo. Vy ani nepatříte mezi skupinu lidí, která náš systém zneužívala. Opravdu nechápu, jak Vás něco takového vůbec mohlo napadnout a ještě něco takového o nás takto můžete veřejně napsat. Toto jsme si od Vás rozhodně nezasloužili a mrzí nás, že nám něco takového se snažíte vložit do úst.

Doufám že se rozejdeme v klidu, a nebudete mi dělat potíže. Budu potřebovat k přesunu plný root přístup.

Zda a jak se rozejdeme, záleží pouze na Vás. Zatím jste nám nikterak neumožnil oficiální cestou Vás kontaktovat, abychom se mohli domluvit na podmínkách, takže pokud máte zájem o dohodu, budeme rádi, pokud svůj přístup k nám změníte a vůbec nám to umožníte.
NETIO tým | NETIO rada | Reakce na diskusním fóru jsou nenárokovatelné, v případě potřeby či požadavku jisté odpovědi oslovte technickou podporu.
Martin Böhm
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Další

Zpět na Nemoderovaná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron