Právě je 17.06.2019, 14:41

Příklad nastavení e-mailového klienta

NETIO a komunitní návody, tipy, triky a podrobné dokumentace k jednotlivým službám.

Příspěvekod Martin Böhm » 14.11.2012, 14:03

Do webmailového klienta RoundCube se přihlásíme prostřednictvím adresy http://XX.XX.XX.XX/roundcube, kdy XX.XX.XX.XX je adresou IP předmětné hostingové služby, anebo pomocí subdomény mail.domena.tld. Tuto společně s dalšími přístupy nalezneme po přihlášení se do administrace v menu Hosting / vmXXXX.cust.netio.cz (nebo jiný uživatelský název) / E-maily. Společně s RoundCube lze použít i libovolného e-mailového klienta, jako jsou například Microsoft Outlook, The Bat, Mozilla Thunderbird (kterého ovládáme a vřele doporučujeme) atd. podporujícího běžné e-mailové protokoly.

Nastavení příchozí pošty pro protokol IMAP:
Adresa serveru: mail.vasedomena.tld, Jméno uživatele: e-mail@vasedomena.tld
Zabezpečení spojení: SSL/TLS (port 993), Způsob autentizace: zabezpečený přenos
Důrazně doporučujeme se do emailových schránek přihlašovat zabezpečeně přes SSL.

Nastavení příchozí pošty pro protokol POP3:
Adresa serveru: mail.vasedomena.tld, Jméno uživatele: e-mail@vasedomena.tld
Zabezpečení spojení: SSL/TLS (port 995), Způsob autentizace: zabezpečený přenos
Důrazně doporučujeme se do emailových schránek přihlašovat zabezpečeně přes SSL.

Nastavení serveru odchozí pošty:
Název serveru: mail.vasedomena.tld, Adresa serveru: mail.vasedomena.tld
Uživatelské jméno: e-mail@vasedomena.tld, Způsob autentizace: zabezpečený přenos
Zabezpečení spojení: SSL/TLS (port 465)

Případný obrázkový návod (klikejte):
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

I přes návod mi e-mail nefunguje:
V tom případě jste pravděpodobně zadali 3x chybné heslo do předmětné e-mailové schránky, což způsobilo dočasnou blokaci Vaší IP adresy bezpečnostní aplikací fail2ban. Buď nyní můžete hodinu posečkat, anebo IP adresu ručně odebrat v administraci postupem Hosting / vmXXXX.cust.netio.cz (nebo jiný uživatelský název) / Zabezpečení / Aut. blokace / Blacklist. Zde na konci stránky odeberte IP ze seznamu blokací. Pokud jste si svoji IP adresou jistí a nepřejete-li si ji již nikdy blokovat, můžete ji přidat do whitelistu, což případné příští blokaci spolehlivě zabrání.


Tato stránka slouží zároveň k veřejné diskusi, proto potřebujete-li se na cokoli zeptat, nebo získat jakékoli doplňující informace, můžete se přihlásit a pokládat své dotazy či připomínky i zde. Podotýkáme však, že odpovědi v diskusním fóru nejsou nárokovatelné a neneseme za ně, jelikož mohou být zodpovídány ostatními uživateli, odpovědnost.
Martin Böhm
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Příspěvekod jakcrabbit » 08.11.2013, 11:27

MS Outlook chce po každém spuštění schválení certfikátu, nějaký tip na udělení permanentního schválení?
Možná certifikát bude chtít trošku upravit: http://www.msoutlook.info/question/613

//Moderováno: 09.11.2013, 11:02: Sloučení textů do jednoho příspěvku (Martin Böhm).
jakcrabbit
Nový diskutér
Nový diskutér
 

Příspěvekod Martin Böhm » 09.11.2013, 11:00

Toto žel není technicky možné. Certifikál lze mít na serveru pro e-maily pouze jeden a my nevíme, jaké domény zákazník používá. Základní certifikát je tedy vystaven na IP adresu serveru, jakou však používat nedoporučujeme. Můžete si zvolit jednu doménu, kterou budete používat, a na ní uděláme certifikát (např. mail.mojedomena.tld). Nejvíce se zde vyplatí certifikát ověřený a bude to bez problémů, viz třeba ZDE. No a nebo zvolit takového e-mailového klienta, který nemá problém, např. Mozilla Thunderbird (přímo podporujeme a doporučujeme, můžeme eventuálně individuálně nastavit).

Pokud bych měl s něčím srovnat „komplextnost a kvalitu” M$ Outlooku, tak asi s Internet Explorerem, ale to je čistě můj osobní názor vycházející ze zkušeností nejen z firem (Pedf-UK, PRE a další), pro jaké jsem v minulosti pracoval.
NETIO tým | NETIO rada | Reakce na diskusním fóru jsou nenárokovatelné, v případě potřeby či požadavku jisté odpovědi oslovte technickou podporu.
Martin Böhm
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Příspěvekod jakcrabbit » 10.11.2013, 21:47

Jelikož mě to nebaví denně odklikávat, přešel jsem na zmíněný Thunderbird :)
jakcrabbit
Nový diskutér
Nový diskutér
 


Zpět na Tipy, triky, návody a nastavení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron