Právě je 22.08.2017, 20:31

Výpadek konektivity Master Internet

Akční nabídky produktů a služeb, novinky, zajímavosti, oznámení a další související témata.

Příspěvekod Martin Böhm » 02.11.2016, 01:53

Vážení zákazníci,

náš housingový partner aktuálně řeší problém s konektivitou ve svých datacentrech. Příčinou je nejspíše volumetrický útok. Master.cz se podle svých slov na sociálních sítích soustředí na co nejrychlejší obnovení konektivity s tím, že nás následně bude informovat s podrobnějšími informacemi. Děkujeme za pochopení, omlouváme se za způsobené nesnáze a ujišťujeme Vás, že nikde nic nehoří, respektive že jsou veškerá Vaše data v pořádku.
NETIO tým | NETIO rada | Reakce na diskusním fóru jsou nenárokovatelné, v případě potřeby či požadavku jisté odpovědi oslovte technickou podporu.
Martin Böhm
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Příspěvekod lubu » 02.11.2016, 03:08

Už zase. Není to poprvé a není to tak dávno co jste psali "Jelikož jde již o druhý výpadek v jednom měsíci, který trval 30 minut - 2 hodiny (jak kterému našemu zákazníkovi), nenecháme záležitost jen tak a vyvodíme z ní patřičné důsledky. O stavu řešení a našem rozhodnutí, jak a zda s Master Internet budeme spolupracovat nadále, Vás budeme průběžně informovat."

Zajímalo by mě jaké důsledky jste vyvodili, jak dlouho to budete tolerovat a jak dlouho si myslíte že to budou tolerovat vaši klienti?
lubu
Nový diskutér
Nový diskutér
 

Příspěvekod Martin Böhm » 02.11.2016, 11:41

Hezký den,

na Facebooku Master internet se objevila tato zpráva.

Master Internet píše:Vážení zákazníci,

navazujeme na předchozí zprávu s blížšími informacemi.

K přerušení konektivity došlo na lince mezi Brnem a Prahou. Následoval okamžitý proces automatizovaného přepojení na záložní tranzitní spoje. Přestože část konektivity tak byla zajištěna, přesměrování na zálohu neproběhlo v plném rozsahu. Důvodem bylo nestandardní chování síťových prvků – okolnosti nyní detailně vyšetřujeme a budeme Vás co nejdříve informovat s kompletními podrobnostmi. Konektivita již byla plně obnovena v obou lokalitách (Praha i Brno).

Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže.

Čekáme na další vyjádření, na základě kterého budeme věc s Masterem řešit.

Potíž je, že se takové záležitosti dějí všude, u všech hostingů / housingů. Nic není 100%, nikde se nesetkáte s absolutním stavem. Výpadek se týkal i mnohé konkurence. O záležitosti, až ji Master Internet dořeší, budeme dále jednat. Věříme ve Vaše pochopení.
NETIO tým | NETIO rada | Reakce na diskusním fóru jsou nenárokovatelné, v případě potřeby či požadavku jisté odpovědi oslovte technickou podporu.
Martin Böhm
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar

Příspěvekod Martin Böhm » 09.11.2016, 01:48

Hezký den,

finálním vyjádřením Master Internet je následující:

Master Internet píše:Po dalším dni vyšetřování okolností včerejších problémů s konektivitou přinášíme finální informace. Jednalo se o dva souběžné problémy. Prvním z nich byla již zmiňovaná neohlášená údržba sítě (řešíme dále s dodavatelem) a poté nestandardní chování páteřního routeru v lokalitě CE Colo Praha. Následná konvergence v síti způsobila problémy na tomto boxu (část provozu nebyla správně směrovaná na záložní trasy). Jednalo se tedy o velmi nestandardní souběh okolností. Zároveň se jedná o jeden z nejmodernějších síťových prvků současnosti, přesto se prokazatelně nechoval korektně – aktuálně řešíme přímo s výrobcem, v jehož spolupráci provádíme hlubší analýzu záznamů a specifické testy funkčnosti na odděleném provozu.

Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
NETIO tým | NETIO rada | Reakce na diskusním fóru jsou nenárokovatelné, v případě potřeby či požadavku jisté odpovědi oslovte technickou podporu.
Martin Böhm
Administrátor
Administrátor
 
Uživatelský avatar


Zpět na Akce, novinky a oznámení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron